Чому участь у гуртках зажди цікава для малят?
-
навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому — цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;
-
практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже — зацікавленість в навчанні;
-
можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;
-
комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;
-
керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).
Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, привносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.
Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах стає дедалі популярнішою, складаючи невід’ємну частину освітнього процесу, її ініціювали свого часу авторські колективи програм виховання та навчання дошкільнят. У цій формі роботи ми вбачали ще один ефективний шлях розвитку творчо спрямованої особистості. Проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна, а отже, організація різноманітних гуртків у ДНЗ потребує окремої уваги з боку його завідувача та методиста.
В нашому закладі працює гурток "Вправні пальчики".