029 650x366     Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.
     Педагогічна рада є основною формою методичної роботи з педагогічним колективом. Вона дозволяє найбільш глибоко і кваліфіковано вирішувати важливі питання підвищення ефективності процесу навчання та виховання, дає змогу залучати кожного вихователя до роботи дошкільного закладу.

     Кожна педагогічна рада працює за планом, що є складовою частиною річного плану дошкільного закладу.
Методична робота в нашому дошкільному закладі – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.

 

kolorovi palichki kuizenera matematika y dit     У сучасній психології існують різні позиції щодо становлення логічних структур мислення у дітей. Усі вони підтримують думку про те,що основи цієї структури закладаються саме в дошкільному дитинстві.         

     Але прихильники одного з напрямків вважають, що процес структуризації логічного мислення відбувається природно, без зовнішньої стимуляції, а іншого − наголошують на необхідності організації цілеспрямованого педагогічного впливу, який сприятиме логічному розвитку дітей.

   6390 3 700x493  Розвиток особистості педагога нерозривно пов’язаний з його прагненням до самостійного поповнення своїх знань. Тому самоосвіта педагога є найважливішою індивідуальною формою методичної роботи.
     Самоосвіта – це самостійно надбані знання з урахуванням особистих інтересів і об’єктивних потреб дошкільного закладу, із різних джерел – додатково до тих, що здобуті в базових навчальних закладах. Самоосвіту можна визначити як систему і процес надбання необхідних знань, умінь і навичок шляхом самостійних занять на робочому місці, чи поза ним. Як процес оволодіння знаннями вона тісно пов’язана з самовихованням і вважається його складовою частиною.

"У зимовому лісі зимовий пейзаж"(заняття для середньої групи)

 

     Програмовий зміст:

  • продовжувати вправляти дітей у вмінні передавати красу зимової природи в малюнку;
  • зображувати різні за формою й розміром дерева, розташовуючи їх по по всій площині аркуша;
  • вчити малювати зубною щіточкою ялину, сосну, заметіль, снігові намети;
  • складати композицію зимового пейзажу за текстом вірша та пісні про ялинку;
  • розвивати уяву дітей, творчість, фантазію;
  • виховувати любов до природи, охайність в роботі, бажання творити, естетичні почуття.

 

     Матеріали і обладнання: малюнок із зображенням зимового лісу, ялин(звичайних і під снігом), фарби гуаш(зелена і біла), зубні щіточки, шматки поролону, серветки вологі і сухі, тонований папір.

     Попередня робота: бесіди про зиму, спостереження за природою взимку на прогулянці, розгляд ілюстрацій на тему зима, читання художніх творів про зиму, вивчення віршиків про зиму.

У групі зробити куточок лісу, з ялинок великих і маленьких, чарівні сани з 3 – ма конями.

       Іграшка – це феномен (предмет) культури, виконаний із певного матеріалу, у якого є  форма і зміст, значення і здоровий глузд. Кажучи образно, іграшка – це «грайливе дзеркальце» життя і фантазії, а точніше, буття й свідомості. Чому грайливе? Тому, що специфічно відбиває світ: природу, соціум, об'єкти культури, науково-технічні досягнення і фантазії нашого суспільства та ін. Іграшка не сліпо копіює, а специфічно («грайливо») відбиває: в іграшці відображене, може бути збільшене чи зменшено, загострене чи притуплено, розцвічено чи знебарвлено тощо.

       Будучи предметом культури, іграшка виступає носієм соціально-культурної інформації. Матеріалом іграшки може бути будь-яке доступне в обробці і шляхом створення іграшки речовина.Іграшці властиве розмаїтя та необмеженість форми. Значення іграшки у тому, аби бути предметом для ігор.