№ з/п

Заходи

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відпові-

дальний

1

Вивчення законодавчих  актів  та  Закону України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

працівники ЗДО

лютий

завідувач

2

Створення морально-безпечного освітнього простору,  формування 

позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії під час навчально-виховного процесу

працівники ясел-садка, батьки вихованців

постійно

завідувач

3

Обговорення питання протидії булінгу на загальних батьківських зборах в ЗДО

батьки, педагогічні працівники

травень

завідувач педагоги

4

Перегляд  мультиплікаційних  фільмів відповідного спрямування

діти

щомісяця

вихователі

5

Консультація «Булінг у дитячому садку – міф чи реальність»

педагогічні працівники

березень

практичний психолог

6

Розробити і оформити інформаційно-консультативну папку «Булінг у закладі дошкільної освіти»

педагогічні

працівники

упродовж року

вихователі, практичний психолог

7

Контроль стану роботи щодо попередження випадків булінгу

працівники ЗДО

постійно

завідувач

8

Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг»

батьки вихованців

квітень

завідувач, педколектив

9

Тренінг «Профілактика булінгу в закладі  дошкільної  освіти»

педагоги

травень

педагогічний колектив

10

Участь у Всеукраїнському тижні права «Стоп булінгу!»

вихованці закладу, батьки

листопад

педагогічні працівники

11

Розміщення інформації на сайті закладу дошкільної освіти щодо булінгу

батьки

упродовж року

 

029 650x366     Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.
     Педагогічна рада є основною формою методичної роботи з педагогічним колективом. Вона дозволяє найбільш глибоко і кваліфіковано вирішувати важливі питання підвищення ефективності процесу навчання та виховання, дає змогу залучати кожного вихователя до роботи дошкільного закладу.

     Кожна педагогічна рада працює за планом, що є складовою частиною річного плану дошкільного закладу.
Методична робота в нашому дошкільному закладі – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності.

 

kolorovi palichki kuizenera matematika y dit     У сучасній психології існують різні позиції щодо становлення логічних структур мислення у дітей. Усі вони підтримують думку про те,що основи цієї структури закладаються саме в дошкільному дитинстві.         

     Але прихильники одного з напрямків вважають, що процес структуризації логічного мислення відбувається природно, без зовнішньої стимуляції, а іншого − наголошують на необхідності організації цілеспрямованого педагогічного впливу, який сприятиме логічному розвитку дітей.

   6390 3 700x493  Розвиток особистості педагога нерозривно пов’язаний з його прагненням до самостійного поповнення своїх знань. Тому самоосвіта педагога є найважливішою індивідуальною формою методичної роботи.
     Самоосвіта – це самостійно надбані знання з урахуванням особистих інтересів і об’єктивних потреб дошкільного закладу, із різних джерел – додатково до тих, що здобуті в базових навчальних закладах. Самоосвіту можна визначити як систему і процес надбання необхідних знань, умінь і навичок шляхом самостійних занять на робочому місці, чи поза ним. Як процес оволодіння знаннями вона тісно пов’язана з самовихованням і вважається його складовою частиною.

"У зимовому лісі зимовий пейзаж"(заняття для середньої групи)

 

     Програмовий зміст:

  • продовжувати вправляти дітей у вмінні передавати красу зимової природи в малюнку;
  • зображувати різні за формою й розміром дерева, розташовуючи їх по по всій площині аркуша;
  • вчити малювати зубною щіточкою ялину, сосну, заметіль, снігові намети;
  • складати композицію зимового пейзажу за текстом вірша та пісні про ялинку;
  • розвивати уяву дітей, творчість, фантазію;
  • виховувати любов до природи, охайність в роботі, бажання творити, естетичні почуття.

 

     Матеріали і обладнання: малюнок із зображенням зимового лісу, ялин(звичайних і під снігом), фарби гуаш(зелена і біла), зубні щіточки, шматки поролону, серветки вологі і сухі, тонований папір.

     Попередня робота: бесіди про зиму, спостереження за природою взимку на прогулянці, розгляд ілюстрацій на тему зима, читання художніх творів про зиму, вивчення віршиків про зиму.

У групі зробити куточок лісу, з ялинок великих і маленьких, чарівні сани з 3 – ма конями.