Методична робота – це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних працівників, спрямована на підвищення їх психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому та вдосконалення якості освітньо-виховної роботи у різних видах діяльності.

Педагогічна рада - постійний орган управління навчальним закладом, призначений для розгляду основних питань освітнього процесу. Головним завданням педагогічної ради є об'єднання зусиль педагогічного колективу закладу на піднесення рівня освітнього процесу, впровадження у практику досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду.

Основні форми методичної роботи: лекції, семінари, засідання круглого стола, відвідування відкритих занять, співбесіди, консультації.

  Школа педагогічної майстерності об'єднує педагогів із високою творчою активністю які володіють необхідними практичними вміннями та навичками певної педагогічної технології.

Відкрите заняття - загальноприйнятий методичний захід, на якому відбувається показ кращого досвіду, пропаганда нових педагогічних надбань і актуальних питань методики. Відкрите заняття - добровільний крок педагога (крім серії відкритих занять під час атестації педагога). Таке заняття повинно створювати систему розв'язання провідних педагогічних проблем, над якими в даний час працює педагогічний колектив. Дата проведення оголошується заздалегідь. Обов'язково зазначається не лише тема й мета заняття, а й методична мета відвідування. Від професійного педагогічного аналізу заняття значною мірою залежить збагачення досвіду і поширення його серед інших педагогів закладу. Взаємовідвідування занять - спрямоване на обмін досвідом роботи, поширення передового педагогічного досвіду, надання допомоги в роботі педагогам. Взаємовідвідування сприяє перенесенню кращих методів роботи одного педагога в практику діяльності інших, надихає педагогів на пошук нових методів розвитку, виховання, навчання, будить творчу ініціативу. Порівняння власного досвіду з досвідом колег дає можливість критично оцінити різні варіанти досягнення мети.

Методичні напрацювання закладу:

  1. Технології розвитку винахідницьких завдань.
    2. Природопізнавальна екологічна стежина на території ДНЗ
    3. Індуктивний метод здобування знань, шляхом впровадження пошуково-дослідницької діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку.
    4. Нетрадиційні художні техніки.
    5. Сенсорне виховання.
    6. Громадянське виховання, розвиток моральності та християнських цінностей.
    7. Розвиток емоційної сфери.
    8. Вплив дрібної моторики на розумовий розвиток дошкільника.
    9. Нетрадиційні форми збереження та зміцнення здоров’я дітей.
    10. Логіко-математичний розвиток