gurtok 1     Гурткова робота в є дієвою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу. На виконання річного плану роботи закладу , згідно пріоритетного напрямку роботи ДНЗ з виховання гармонійної особистості шляхом активізації дитячої творчості, з метою поліпшення навчально-виховного процесу та виявлення творчої обдарованості та креативності у дітей в закладі працює гурток «Умілі ручки».
     Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртка будується за авторським перспективним планом, складеними керівником на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій.

IMG 6363       Розвиток творчих здібностей дошкільника засобами гурткової роботи – одне з важливих завдань дошкільної освіти. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна.

       Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.
       Гурткова робота дарує нашим вихованцям багато яскравих, незабутніх вражень. Радісні переживання піднімають життєвий тонус, підтримують бадьорий настрій дорослих і дітей, спонукають їх на змістовну пізнавальну діяльність. Дитина починає цінувати прекрасне, а, відчуваючи повагу до себе, як рівного, поступово розкривається, і починає творити.

 

     Чому участь у гуртках зажди цікава для малят?

 

  • навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому — цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;

  • практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже — зацікавленість в навчанні;

  • можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;

  • комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;

  • керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).

 

     Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, привносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.

     Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах стає дедалі популярнішою, складаючи невід’ємну частину освітнього процесу, її ініціювали свого часу авторські колективи програм виховання та навчання дошкільнят. У цій формі роботи ми вбачали ще один ефективний шлях розвитку творчо спрямованої осо­бистості. Проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і на­хилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна, а отже, організація різноманітних гуртків у ДНЗ потребує окремої уваги з боку його завідувача та методиста.

     В нашому закладі працює гурток "Вправні пальчики".

 
 
DnHoIfw8yOUВиготовляти квіти зі стрічок і прикрашати ними одяг, аксесуари чи предмети побуту, було дуже популярним у ХІХ – початку .ХХ ст. Чому б не спробувати відтворити рукоділля тогочасних майстринь?
В нашому дошкільному закладі керівник гуртка, Бордюг Л.А. провела майстер-клас для педагогів по виготовленню квітів братків зі стрічки. Всі отримали неабияке задоволення від творчої роботи, а в кінці - із виготовлених квітів виклали чудовий різнобарвний букет весняних братків. Такими квітами можна прикрасити аксесуари чи одяг, або ж ввести у композицію.

          Розвиток творчих здібностей дошкільника засобами гурткової роботи – одне з важливих завдань дошкільної освіти. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна.
          Завдання керівника гуртка полягає в тому, щоб , ознайомити дітей з історією розвитку того чи іншого напрямку художніх промислів, подарувати радість творчості, навчити працювати не лише пензликом, але й пальчиком, трісочкою, патичком тощо.