Gurtok

Гурткова робота в закладі дошкільної освіти «Пролісок» забезпечує можливості щодо вибору діяльності, до якої дитина проявляє зацікавленість, створює необхідні передумови для прояву її природних здібностей. Система гурткової роботи комплексу спрямована на розвиток обдарованості вихованців, їх здібностей, талантів, розвитку творчої особистості, формування естетичного смаку, здорового способу життя, на задоволення потреб дітей та батьків.

gurtok 1     Гурткова робота в є дієвою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу. На виконання річного плану роботи закладу , згідно пріоритетного напрямку роботи ДНЗ з виховання гармонійної особистості шляхом активізації дитячої творчості, з метою поліпшення навчально-виховного процесу та виявлення творчої обдарованості та креативності у дітей в закладі працює гурток «Умілі ручки».
     Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртка будується за авторським перспективним планом, складеними керівником на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій.

IMG 6363       Розвиток творчих здібностей дошкільника засобами гурткової роботи – одне з важливих завдань дошкільної освіти. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна.

       Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.
       Гурткова робота дарує нашим вихованцям багато яскравих, незабутніх вражень. Радісні переживання піднімають життєвий тонус, підтримують бадьорий настрій дорослих і дітей, спонукають їх на змістовну пізнавальну діяльність. Дитина починає цінувати прекрасне, а, відчуваючи повагу до себе, як рівного, поступово розкривається, і починає творити.

 

     Чому участь у гуртках зажди цікава для малят?

 

  • навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому — цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;

  • практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже — зацікавленість в навчанні;

  • можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;

  • комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;

  • керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).

 

     Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, привносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.

     Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах стає дедалі популярнішою, складаючи невід’ємну частину освітнього процесу, її ініціювали свого часу авторські колективи програм виховання та навчання дошкільнят. У цій формі роботи ми вбачали ще один ефективний шлях розвитку творчо спрямованої осо­бистості. Проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і на­хилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна, а отже, організація різноманітних гуртків у ДНЗ потребує окремої уваги з боку його завідувача та методиста.

     В нашому закладі працює гурток "Вправні пальчики".

 
 
DnHoIfw8yOUВиготовляти квіти зі стрічок і прикрашати ними одяг, аксесуари чи предмети побуту, було дуже популярним у ХІХ – початку .ХХ ст. Чому б не спробувати відтворити рукоділля тогочасних майстринь?
В нашому дошкільному закладі керівник гуртка, Бордюг Л.А. провела майстер-клас для педагогів по виготовленню квітів братків зі стрічки. Всі отримали неабияке задоволення від творчої роботи, а в кінці - із виготовлених квітів виклали чудовий різнобарвний букет весняних братків. Такими квітами можна прикрасити аксесуари чи одяг, або ж ввести у композицію.