- Деталі
- Перегляди: 243
Дошкільний вік – період, коли в дитини формуються уявлення про навколишній світ, явища суспільного життя, взаємини між людьми. Вступаючи у життя, малюки мають засвоїти багато правил, які склалися в суспільстві. У формуванні моральних стимулів і норм поведінки дитина усвідомлює свої права й обов’язки, як члена родини, члена колективу у дошкільному закладі крізь призму уявлень: бажаного і належного, припустимого і небажаного, можливого і заборонного.
Основні етапи роботи з дітьми.
Перш за все нами було визначено завдання, які необхідно було реалізувати в роботі з дітьми, відповідно вимог Базового компоненту:
• Дитина має знати свої права, обов’язки, може пояснити ці категорії, їх значення.
• Дитина може перелічити свої права, розуміє значення слів: ”право”, „правило”, „честь”.
• Дитина може керуватися у своїй поведінці моральними нормами, знати доступні межі поведінки.
• Ознайомлення дитини з цими категоріями тісно пов’язане з моральним та соціальним вихованням, а також з розвитком взаємин дитини з дорослими та однолітками.
- Деталі
- Перегляди: 677
Відповідно до розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 07.12.2018 № 691та листа департаменту освіти і науки від 21.02.2019 № 12-01-13/598, 2019 рік на Київщині оголошено Роком дитини.
Творча група нашого закладу освіти розробила план заходів та спрямований ознайомлення дошкільників з їх правами , зокрема права на доступну та якісну освіту, всебічний розвиток, соціальну підтримку.
Масові заходи у рамках Року дитини у закладі освіти «Пролісок»
- Деталі
- Перегляди: 2331
Я та моє ім’я (правове виховання в старшій групі)
МЕТА: Сформувати у дітей позитивне ставлення до свого імені, знати що воно означає. Вчити представляти себе колективу однолітків.
Розвивати почуття індивідуальності, власної значущості, симпатію дітей одне до одного. Вчити вживати пестливі форми імен, усвідомити, що ім’я може звучати по-різному, радіти з того, що ти є таким, як ти є. Виховувати почуття власної гідності, позитивне ставлення до товаришів, спонукати до взаємодопомоги.
МАТЕРІАЛ: загадка, вірші, лялька Яринка, символічне сердечко, чарівна скринька, яскрава хустинка, дзеркальце, Конвенція ООН про права дитини.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Діти, я вас бачу кожен день. Знаю вас добре. Вас пов'язує дуже багато спільного. Однак, кожен з вас відрізняється один від одного.
- Чим ви відрізняєтесь? (відповіді дітей: одягом, кольором очей, волосся, зріст, характером, ім'ям і т. д.)
- Так, у кожної людини є ім'я. І його не може не бути, т. К. В Конвенції «Про права дитини» говориться, що кожна дитина має право на ім'я.
- Деталі
- Перегляди: 753
Перш за все нами було визначено завдання, які необхідно було реалізувати в роботі з дітьми, відповідно вимог Базового компоненту:
• Дитина має знати свої права, обов’язки, може пояснити ці категорії, їх значення.
• Дитина може перелічити свої права, розуміє значення слів: ”право”, „правило”, „честь”.
• Дитина може керуватися у своїй поведінці моральними нормами, знати доступні межі поведінки.
• Ознайомлення дитини з цими категоріями тісно пов’язане з моральним та соціальним вихованням, а також з розвитком взаємин дитини з дорослими та однолітками.
- Деталі
- Перегляди: 1579
- Що таке права?
- Які права є у тебе?
- Чи порушують твої права? Хто і де?
- Чим відрізняються права дорослих від прав дітей?
- Які документи охороняють твої права?
- До кого ти можеш звернутися у разі порушення твоїх прав?
- Що таке обов’язок?
- Чим обов’язок відрізняється від права?
- Які обов’язки ти виконуєш удома?
- Які обов'язки ти виконуєш у дитячому садку?
- Які обов’язки тобі неприємні?
Сторінка 1 із 2