- Деталі
- Перегляди: 836
Перш за все нами було визначено завдання, які необхідно було реалізувати в роботі з дітьми, відповідно вимог Базового компоненту:
• Дитина має знати свої права, обов’язки, може пояснити ці категорії, їх значення.
• Дитина може перелічити свої права, розуміє значення слів: ”право”, „правило”, „честь”.
• Дитина може керуватися у своїй поведінці моральними нормами, знати доступні межі поведінки.
• Ознайомлення дитини з цими категоріями тісно пов’язане з моральним та соціальним вихованням, а також з розвитком взаємин дитини з дорослими та однолітками.
- Деталі
- Перегляди: 1917
- Деталі
- Перегляди: 2285
Колектив дошкільного закладу відзначається стабільністю, багаторічним досвідом роботи, прагненням створити комфортні умови для збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини; формування її особистості, розвитку творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду.
Перелік основних нормативно-правових документів, якими керуються педагогічні працівники при плануванні роботи з правового виховання:
- Деталі
- Перегляди: 1311
Прийнята та відкрита для підписання ратифікації та приєднання резолюцією 44/25 Генеральної Асамблеї від 20 листопада 1989 року. Набула чинності для України з 27 вересня 1991 року.
Сторінка 2 із 2