Педагог дитячого дошкільного закладу покликаний здійснювати всебічне виховання дітей, зокрема естетичне.
Важливим засобом естетичного виховання дітей є образотворча діяльність (малювання, ліплення, аплікація). Вона дозволяє дітям виразити в малюнках, ліпленні, аплікаціях своє уявлення про навколишній світ, розуміння його і ставлення до нього. Тому оволодіння образотворчою діяльністю в дитячому садку має для дитини дуже велике значення: дошкільник отримує можливість самостійно створити малюнок, виліпити будь-який предмет, вирізати і наклеїти картинку. Ці заняття доставляють дітям радість, створюють позитивний емоційний настрій, сприяють розвитку творчості. У процесі художньої діяльності у дітей розвивається естетичне сприйняття, образні уявлення та уяву, естетичні почуття (форма, колір, композиція). Проте це відбувається не само по собі, а за умови систематичного, цілеспрямованого і разом з тим тонкого і чуйного і керівництва педагога, враховує специфіку образотворчого творчості дитини.
Аплікація - один з найбільш улюблених дітьми видів образотворчої діяльності: дітей радує яскравий колір паперу, вдале розташування фігур, великий інтерес викликає у них техніка вирізування і наклеювання, складання візерунків, поєднуючи за кольором, композиції (самостійно, творчо).
Колективні роботи значніше за результатом для дітей, викликають у них захоплення. Дітей радує колективні заняття, їх спільна діяльність щодо створення аплікації. Особливе задоволення доставляє їм загальний результат, який в цьому випадку завжди багатше за змістом, справляє на них більш яскраве враження, ніж індивідуально виконана робота.
Виконану дітьми композицію вивішуємо в куточку для батьків. Тим самим залучаємо увагу батьків, вони разом з дітьми розглядають, обговорюють, хвалять дитину за виконану роботу. А так само, у них виникає бажання продовжити роботу з образотворчої діяльності в домашніх умовах.