Правила, якими вихователь керується у своїй роботі в ДНЗ
• Створюйте позитивне оточення, живіть на позитиві, частіше посміхайтесь;
• У будь-якому випадку вселяйте упевненість в людину. Прагніть бачити в ній хороше;
• Будьте терплячі, не дратуйтесь, будьте толерантні.

Пам’ятайте: кожний співробітник має свій рівень відповідальності і компетентності ( не переходьте межі).
• Сприймайте людей такими, якими вони є, а не такими, якими б ви хотіли їх бачити.

 


• Ставтесь до інших так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас.
• Кожна людина геніальна, але на своєму рівні. Пам’ятайте про це. Не нашкодьте!
• Ніколи не втрачайте віру в себе , у свою справу!
• Планування організованого виду діяльності - заняття.
• Переглядайте свої нотатки, щоб нічого не забути і не пропустити.
• Особливу увагу звертайте на індивідуальні особливості дитини.
• Використовуйте дидактичний матеріал.
• Будьте гнучкими, якщо необхідно змінити свій план ( готові до всього - іде дощ, хтось захворів...)
• Майте «Торбинку - цікавинку» з цікавими видами роботи.

         Не забувайте про:

• Ранковий прийом, вимір емоційної «температури» дітей.
• Після робочого дня аналіз: що вдалося, а що – ні, щоб спланувати наступний робочий день.
• Принципи планування роботи з дітьми протягом дня
• Вік дітей.
• Ступінь розвитку.
• Доступна діяльність (неважка, нелегка), момент цікавості.
• Попередній досвід.
• Здібності.
• Пізнання нового (яке дитина опанує сама).
• Індивідуальна діяльність
• Виявити кращі здібності дитини.
• Враховувати індивідуальні особливості дітей, знати те, що в дитини краще виходить ; не принижувати гідності дитини.
• Залишайте місце вибору в будь-якому виді діяльності.
• Не застосовуйте приклад вихователя , бо діти так не зможуть.
• Враховуйте, з якою групою ви будете працювати, та доцільність будь-якого виду діяльності.