Спільна організована діяльність вихователя та дітей другої молодшої групи за темою:
Програмовий зміст:
-
створити у дітей емоційний настрій, пов'язаний з природою;
-
продовжувати навчати помічати явища, які відбуваються в природі навесні;
-
закріпити характерні ознаки весни;
-
удосконалювати уміння добирати епітети, правильно вживати іменники, прикметники;
-
слухати звуки навколишнього середовища, спів пташок, шум дощу;
-
розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уяву;
-
виховувати любов до природи, бажання робити добро.
Словник:
- збагачувати словник дітей назвами квітів – пролісок, дзвіночок, кульбаба, підсніжник;
- активізувати вживання прикметників – тепле, лагідне, ласкаве, весняне, блискуче, ніжне, м’яка, зелена, маленька.
Матеріал:
? пташки, сонечко, хмаринка, квіти, комахи (площинне зображення), магнітофонний запис співу птахів, шум дощів, Д/гра «Склади квітку», голосні звуки, цифри від 1 до 10.
Хід заняття
Психогімнастика.
Йдіть, мої любі, під ніжки дивіться,
Гостям нашим любим щиро всміхніться.
Мов проміння весняного сонця.
Хай усмішка буде в кожній долоньці,
А наша гра хай цікавою стане,
Про неї розкаже татові й мамі.
Вихователь: Що це? (чути стукіт), - Лист, читаємо:
«Добрий день, діти! Мені дуже потрібна ваша допомога. Справа у тому, що зла чаклунка послала на землю свої лихі чари – зачарувала, щоб усе спало і не прокидалося».Весна.
- Що ж робити, діти, як допомогти Весні?
- Діти, що ж станеться на Землі, коли замість добра у світі запанує зло?
- А якщо в природі все спатиме, що буде? І сонечко, і хмаринки?
- А що нам потрібне в першу чергу?
- А де ж сонечко? – Воно спить.
Закличка «Вийди, вийди, сонечко»
Д ? гра « Скажи лагідно»
Вихователь: «Сонце, сонечко, дружок!
Нам щоб стало веселіше,
Ти прокинсь і грій тепліше»
- Прокинулось сонечко, всю землю обігріло, зазеленіла травичка, з’явилися перші весняні квіти. То ж треба їх розбудити:
Квіти, квіти, прокидайтесь,
З ясним сонцем привітайтесь!
- Погляньте, скільки квіточок виросло, а чи впізнаєте ви їх?
Д ? гра «Назви весняні квіти»
- Діти, погляньте, що це з квітами? – Мені здається, що вони опустили свої голівки і, ніби щось просять?
- Давайте розбудимо хмаринку і попросимо дощику:
Дощику дрібненький, дощику тепленький,
Просять тебе діти: поливай нам квіти,
Щоб було в садочку гарно, як в віночку.
- Погляньте, діти, хмаринка прокинулась, і що це за звуки?
- Ось дощик пройшов і квіти нам дуже вдячні і приготували нам гру
«Склади квітку».
- Ой, діти, що це за пахощі? – та це ж аромат від квітів! Ви чуєте?
- Що це за шум?
- Погляньте, від пахощів квітів проснулись комахи і поспішають до них.
- Давайте їм допоможемо дістатися до квіточок.
Д ? гра «Допоможемо комахам дістатися до квіточок»
- Скільки квіточок? Скільки комах?
- Чого більше квітів чи комах? Що треба зробити щоб було порівну?
Фізкультхвилинка
Щось малеча зажурилась – мабуть, трішки втомилась.
Що робити, що робити? - Треба трохи відпочити!
Ну, що дружно усі станем, у віконечко поглянем.
Ось поставим руки в боки, пострибаємо навбоки,
Вліво, вправо нахиліться, і навшпиньки підніміться.
Руки вгору, руки вниз, кругом себе повернись.
Крок вперед зробіть швиденько і присядьте всі швиденько.
- Чуєте, діти, що це?
- Яких пташок ви почули?
- Як вони співають?
- Чому?
- Так, прокинулись комахи, позлітались птахи.
- Яких птахів ви впізнали?
Д ? гра «Назви пташку»
- Птахи радісно співають, а ми їм допоможемо.
Д ? гра «Назви голос звіра»
Д ? гра «Назви слово на голосний звук: [о], [і], [а]»
- Прийди, Весно, прийди красна,
Звесели нам рідний край.
Засвіти нам, сонце ясне,
З нами в гурті погуляй! (заходить Весна)
Весна: Іде Весна, іде Весна, усяк її чекає! Від добрих справ навколо природа оживає!
Весна: Добрий день, діти!
Діти: Добрий день, Весно!
Весна: Дякую вам, що допомогли мені позбавитися злих чар! Давайте разом з вами заведемо хоровод!
Хоровод «Подоляночка»
Весна: А тепер мені час іти працювати! Допобачення!
Діти: Допобачення!
Підсумок:
- Діти, як ми допомогли сьогодні Весні?
- А зараз, діти, весняне сонечко запрошує нас на прогулянку.