Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:

 

Цікава прогулянка

 

Програмовий зміст:

  • стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності;
  • вправляти у ходьбі по доріжці (вправа на рівновагу);
  • розвивати вміння слухати і чути дорослого;
  • виконувати завдання за словесною вказівкою;
  • розвивати інтерес до різних видів діяльності;
  • розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів, окомір;
  • виховувати позитивні емоції, доброзичливість, самостійність, працьовитість.

Попередня робота з дітьми:

I  дидактичні ігри та вправи на закріплення сенсорних знань;

I  спостереження разом з дітьми осінніх явищ у природі;

I  заняття з образотворчої діяльності.

Хід заняття

Діти заходять до групової кімнати. Вихователь звертає увагу на присутніх гостей.

-       Погляньте, діти, скільки гостей прийшло до нас сьогодні. Давайте привітаємося з ними.

Психогімнастика «Привітаймося»

-       Діти, сьогодні така гарна погода. То ж давайте з вами підемо на прогулянку.  (Звучить фонограма «Іде дощ»)

-       Тільки зібралися погуляти, аж тут з’явилася хмаринка і принесла дощик.

Рухлива гра «Сонечко і дощик»

Краплі падають, сідають,

Діток зовсім не лякають.

-       Діти, заховаємось під парасольку від дощу. (Діти ховаються під парасольку).

-       Діти, а чи можна гратися під дощем? Чому? (припущення дітей).

-       А щоб доріжки просохли, нам допоможе Сонечко. Але, дітки, якесь воно сумне. Чому? (припущення дітей)

-       Треба Сонечку допомогти і промінці його знайти.

Дидактична гра «Сонячні промінці»

-       Погляньте, дітки, Сонечко зраділо і доріжки просушило. Тож швиденько всі вставайте на прогулянку поспішайте.

              (Діти йдуть по доріжці з каштанів).

-       Тупотять маленькі ніжки йдуть маленькі малюки,

    По рівнесенькій доріжці на галявину прийшли.

              (Діти чують звуки вітру).

-       Ой, погляньте, дітки, налетів вітерець і усі листочки з дерев позривав.

Дидактична гра «Знайди такий листочок як у мене»

(Діти виконують завдання за вказівкою)

Дидактична гра «Одягнемо дерево в осіннє вбрання»

(Діти прикрашають дерево осінніми листочками)

-       А погляньте, діти, що це? (Знаходять під деревом грибочки).

-       А це ось підставочки з отворами, це «галявинки», погляньте – вони різного кольору: червоного, синього, жовтого і зеленого. Грибочки теж мають такий колір.

Дидактична гра «Посади грибочок на галявинку»

(Вихователь пояснює завдання і діти виконують)

-       Дітки, скільки грибочків?  А які вони за розміром?  А тепер погляньте ось на ці грибочки.  Які вони?  (відповіді дітей).

-       Вони не лише великі, вони незвичайні і називаються мухоморами. Ці гриби мають червону шапочку і білі цяточки, але їх тут не вистачає.   

 

Дидактична гра «Цікаві грибочки»

-       Діти, погляньте, скільки шкоди наробив сильний вітер – він позривав пелюстки з квітів. Тож треба нам ще пелюстки повернути на квіточки. Тут  серединка є, а  пелюсточок не вистачає.

Дидактична гра «Кожній квітці своє місце»

-       Ой, а що це за мішечки? Вони не прості, вони чарівні, їх лише треба наповнити.

Дидактична гра «Наповни чарівний мішечок»

(Діти наповнюють мішечки каштанами, жолудями, шишками, горішками і закривають застібками)

-       Мішечки ми, діти, наповнили, наші ручки втомилися – тож треба зробити масаж нашим долонькам і допоможуть нам чарівні мішечки. Вони заберуть всю втому з наших ручок.

Підсумок заняття.