Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:
Цікава прогулянка
Програмовий зміст:
- стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності;
- вправляти у ходьбі по доріжці (вправа на рівновагу);
- розвивати вміння слухати і чути дорослого;
- виконувати завдання за словесною вказівкою;
- розвивати інтерес до різних видів діяльності;
- розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів, окомір;
- виховувати позитивні емоції, доброзичливість, самостійність, працьовитість.
Попередня робота з дітьми:
I дидактичні ігри та вправи на закріплення сенсорних знань;
I спостереження разом з дітьми осінніх явищ у природі;
I заняття з образотворчої діяльності.
Хід заняття
Діти заходять до групової кімнати. Вихователь звертає увагу на присутніх гостей.
- Погляньте, діти, скільки гостей прийшло до нас сьогодні. Давайте привітаємося з ними.
Психогімнастика «Привітаймося»
- Діти, сьогодні така гарна погода. То ж давайте з вами підемо на прогулянку. (Звучить фонограма «Іде дощ»)
- Тільки зібралися погуляти, аж тут з’явилася хмаринка і принесла дощик.
Рухлива гра «Сонечко і дощик»
Краплі падають, сідають,
Діток зовсім не лякають.
- Діти, заховаємось під парасольку від дощу. (Діти ховаються під парасольку).
- Діти, а чи можна гратися під дощем? Чому? (припущення дітей).
- А щоб доріжки просохли, нам допоможе Сонечко. Але, дітки, якесь воно сумне. Чому? (припущення дітей)
- Треба Сонечку допомогти і промінці його знайти.
Дидактична гра «Сонячні промінці»
- Погляньте, дітки, Сонечко зраділо і доріжки просушило. Тож швиденько всі вставайте на прогулянку поспішайте.
(Діти йдуть по доріжці з каштанів).
- Тупотять маленькі ніжки йдуть маленькі малюки,
По рівнесенькій доріжці на галявину прийшли.
(Діти чують звуки вітру).
- Ой, погляньте, дітки, налетів вітерець і усі листочки з дерев позривав.
Дидактична гра «Знайди такий листочок як у мене»
(Діти виконують завдання за вказівкою)
Дидактична гра «Одягнемо дерево в осіннє вбрання»
(Діти прикрашають дерево осінніми листочками)
- А погляньте, діти, що це? (Знаходять під деревом грибочки).
- А це ось підставочки з отворами, це «галявинки», погляньте – вони різного кольору: червоного, синього, жовтого і зеленого. Грибочки теж мають такий колір.
Дидактична гра «Посади грибочок на галявинку»
(Вихователь пояснює завдання і діти виконують)
- Дітки, скільки грибочків? А які вони за розміром? А тепер погляньте ось на ці грибочки. Які вони? (відповіді дітей).
- Вони не лише великі, вони незвичайні і називаються мухоморами. Ці гриби мають червону шапочку і білі цяточки, але їх тут не вистачає.
Дидактична гра «Цікаві грибочки»
- Діти, погляньте, скільки шкоди наробив сильний вітер – він позривав пелюстки з квітів. Тож треба нам ще пелюстки повернути на квіточки. Тут серединка є, а пелюсточок не вистачає.
Дидактична гра «Кожній квітці своє місце»
- Ой, а що це за мішечки? Вони не прості, вони чарівні, їх лише треба наповнити.
Дидактична гра «Наповни чарівний мішечок»
(Діти наповнюють мішечки каштанами, жолудями, шишками, горішками і закривають застібками)
- Мішечки ми, діти, наповнили, наші ручки втомилися – тож треба зробити масаж нашим долонькам і допоможуть нам чарівні мішечки. Вони заберуть всю втому з наших ручок.
Підсумок заняття.