-
- Попри заборону до 22 год., ефірний час заповнений бойовиками зі сценами кровопролиття, бійок, насилля, улюблені кіногерої (Шварценеггер, Сталлоне, Ван Дам) – костоломи, жорстокість стає стереотипом нашого часу, а скромність - пороком...
- Цікавою розвагою - навіть дитячою! - стали фільми жахів, де за «героїв» огидні монстри...
- Сіємось над грубими кінокомедіями, де треба веселитися, коли людина падає, страждає, потрапляючи у прикрі ситуації...
- А ще секс – фактично порнографія 24 години на добу за склом...
- Цікава інформаційна тематика дитячих мультфільмів – безглуздо бігати один за одним, бити по голові молотком і праскою, а герої просто вражають потворними квадратними обличчями, пустим, бездумним виразом очей, позбівлені будь-якої особистості... Існують же високохудожні дитячі фільми, добрі, веселі мультфільми, то хто і чому ж нашім дітям пропонує найгірше?
- Нині фактично немає дитячої мелодійної пісні, сучасної тематики, яку б діти могли співати без музичного супроводу, народні їм не відомі, бо не звучать в ефірі (не формат), за опитуваннями - діти з 3-х річного віку повторюють репертуар «попсових, шансонних зірок» - той, що запам’ятали з відео кліпів про повій, зеків, злодіїв, наркоманів.
Вплив інформаційного простору на особистість дитини
- Деталі
- Перегляди: 1874
Вплив інформаційного простору на особистість дитиниВідомо, що провідні особистісні риси формуються протягом перших п’яти років. Микола Амосов в своїх педагогічних роздумах «Здоров’я і щастя дитини» наводить спосіб визначення рівня свідомості, моральної вихованості малюка за визнанням ним типу авторитету:1. Якщо сприймає силу як єдиний можливий авторитет, то рівень, на жаль, найнищий – примітивний, тваринний2. Найвища стадія – визнання авторитету інтелекту, духовності, це здатність цінувати найвищі цінності – доброту, людяність, щирість. Замислимось, які особистісні цінності переважають сьогодні? Які чинники впливають? Який інформаційний простір навколо нас та - особливо - наших дітей: