0 02 05 13 650x366       Закінчується навчальний рік і відповідно річного плану на 2016-2017 н. р. були проведені підсумкові заняття у всіх вікових групах відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», «Впевнений старт» та «Інтелект України» - в старшій групі.01 650x366
       

       В ході перевірки було виявлено, що всі вихователі зібрали і систематизували необхідний матеріал (демонстраційний і роздатковий ) згідно з віком; дібрали й виготовили різноманітні дидактичні ігри, посібники. Освітні завдання плануються з урахуванням умінь дітей і вимог програми кожної вікової групи. Вихователі володіють методикою організації та проведення мовленнєвої та пізнавальної діяльності. Широко застосовують ігрові методи навчання. Хотілося б відзначити, що майже всі вихователі провели комбіновані заняття, де побачили різні види діяльності.

 

07 650x366

       Результатом цієї роботи стали вміння дітей сприймати й розуміти українську мову. Діти молодшої та середньої груп вільно користуються в повсякденному житті словами , що позначають назви дій, ознак, властивостей предметів, речей, явищ. Розказують віршики, фізкультхвилинки з цікавим текстом.1.19 650x1156
       Діти молодших груп називають і показують геометричні фігури - квадрат, коло, трикутник, прямокутник, овал. Розуміють слова : верхній, нижній, ліворуч, праворуч. Порівнюють групи предметів за величиною, довжиною, шириною, висотою. Знаходять в навколишній обстановці багато предметів і один предмет. Розуміють узагальнюючі слова: меблі, транспорт, іграшки, посуд, взуття, одяг. Розповідають вірші, потішки, загадки. Розвязують прості логічні завдання.1.38 650x1156       

       Діти старших груп складають оповідання за однією картинкою, за серією картинок, виразно читають вірші, з інтонацією; знають склад чисел першого десятка, прямий і зворотній порядок числового ряду, називають місяці, частини доби, послідовність днів тижня. Деякі діти вже читають. Уміють орієнтуватися в просторі – справа - зліва, зверху-внизу, порівнюють предмети за величино, довжиною, розміром, кольором і т.д. Діти складають схему речення, ділять слова на склади, розрізняють голосні та приголосні літери, визначають на слух м’якість і твердість звуку в словах. Називають пори року, явища природи, 20170523 095908 650x488прикмети кожної пори року. Відрізняють диких та свійських тварин, перелітних та зимуючих птахів, називають плоди сосни. дуба, яблуні і т.д.
       Заняття пройшли на належному рівні, всі вихователі готувалися до показів, самі аналізували заняття - робили самоаналіз.