IMG 1     Педагоги нашого закладу переглянули заняття з логіко-математичного розвитку в старшій групі, яке підготувала і провела вихователь, Коваль О.С.

     При обговоренні всі прийшли до висновку, що такі заняття результативні і дуже цікаві дітям. На протязі всього заняття діти були активними і з задоволенням виконували поставлені перед ними завдання.

     

     Інноваційна ідея заняття: ефективне використання універсальної педагогічної технології – кольорових паличок Кюінзенера як специфічного дидактично-ігрового матеріалу, що дає можливість дітям накопичувати чуттєвий досвід, вирішувати численні математичні ситуації, оволодівати різними способами дій, необхідних для засвоєння елементарних математичних понять: число, лічба, елементарні обчислення.

Завдання:
? навчальні:
o формувати у дітей сенсорно-пізнавальну та математичну компетенції;
o вправляти в порядковій та кількісній лічбі, у визначенні попереднього та наступного числа;
o закріпити знання дітей про цифри та числове значення кольорових паличок Кюінзенера;
o продовжувати вчити вирішувати логічні завдання на основі зорового сприйняття інформації та розв’язувати приклади на додавання.

? розвивальні:
o розвивати навчально-пізнавальні навички – уміння слухати, слідкувати за ходом розмірковувань вихователя, цілеспрямовано здійснювати елементарну інтелектуальну та практичну діяльність;
o розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам'ять, комбінаторні здібності, кмітливість, готовність вирішувати проблемні завдання.

? виховні:
o виховувати активність, самостійність;
o вміння розмірковувати;
o інтерес до логіко-математичних знань.

Матеріал:
o панно «Місто Кольорових паличок»,
o палички Кюінзенера,
o картка «Кольорові сходинки»,
o атрибути до гри «Знайди дім для палички», «Невирішені приклади», «Склади кольоровий ряд»,
o кольорові палички для фізкультхвилинки.

 

Palu4ki