Shuba     Інструктор з фізичного виховання Шуба Мирослава Михайлівна отримала сертифікат Intel® «Навчання для майбутнього».

      Тема її роботи «Ой весела в нас зима, веселішої нема», яку вона провела разом з дітьми 2-ї молодшої групи "Золотий ключик".

 

 

 

 

 

IMG 20180523 101156     Сьогодні відбулося підсумкове заняття в середній групі "Калинка". Вихователі Олена Вікторівна Зборовська та Олена Степанівна Коваль підготували захопливу подорож дітей до королеви Знань, яка випробувавши дітей на кмітливість та перевіривши їх знання, нагородила медалями та вручила подарунки на честь переходу дошкільнят з середньої до старшої групи.

 

 

 

  

     Вишиванка – для українця не лише одяг, не лише вбрання, яке вдягається у найважливіші дні життя або на свята. Це - символ приналежності до роду та нації, а у наш час ще й один із символів, за яким вирізняється наш народ у багатомірному, багатовбраному глобалізованому світі. Яскраві кольори, фантастичні візерунки-символи, багатство фантазії майстрів – усе це і є вишиванка.

     Педагоги та дошкільнята нашого дошкільного закладу долучились до святкування Дня вишиванки, який українці святкують 17 травня. 

     День вишиванки – Всеукраїнське свято, яке сприяє збереженню народних традицій щодо створення та носіння етнічного вишитого одягу. Як свідчить досвід, люди в День вишиванки завжди піднесені та усміхнені, адже у народному одязі закодовано багато символів сили, добробуту, краси та оберегів.

      Команда дітей ЗДО "Пролісок" прийняла участь у V малих олімпійських іграх і отримала дипломи за спортивні досягнення!

     Ми пишаємося своїми вихованцями!

     Та особлива подяка інструктору з фізичного виховання Шубі Мирославі Михайлівні!

Zmagannja

     У другій молодшій групі "Золотий ключик" відбулося підсумкове заняття, метою якого було поглибити знання дітей про геометричні фігури, закріпити поняття «маленький-великий», «високий - низький», «порівну»; уточнити уявлення про персонажів і послідовності казки; удосконалювати вміння ліпити округлу форму круговими рухами долонь, доповнювати зображення дрібними деталями; розвивати дрібну моторику кистей рук, вміння дотримуватися певних правил при вирішенні завдань, увагу, мислення, пам'ять , сприйняття; виховувати інтерес до заняття, викликати бажання виконувати нескладні завдання.