У грудні в нашому дошкільному закладі освіти відбулося методичне об’єднання вихователів усіх дошкільних закладів освіти міста.
     Вихователь групи «Калинка», Зборовська Олена Вікторівна провела з дітьми інтегроване заняття «Незвичайна подорож».
     Заняття має екологічний напрямок. В дітей виховується любов та інтерес до мешканців природи, бажання піклуватися ними.
     Після заняття вихователі обмінялися думками, а потім вихователь цієї ж групи, Горбачевська Тетяна Григорівна провела майстер-клас «Ялинка своїми руками».
     Такі заходи допомагають у спілкуванні та обміном досвіду роботи.

     Завідувач ЗДО, Бобкова Надія Григорівна, зачитала лист МОН № 1/9-581 від 17 вересня «Про застосування державної мови в освітньому процесі» та наголосила на необхідності застосування державної мови в робочий час педагогічними та іншими працівниками закладу освіти.
     Державна мова має використовуватися в межах освітнього процесу, під час проведення навчальних занять, у спілкуванні , як педагогів так і іншого персоналу закладу освіти, з вихованцями та між собою, використовувати для навчальних матеріалів. 
     Водночас слід памятати про право національних меншин разом з державною навчатись рідною мовою, відповідно до статті 7 закону “Про освіту” та статті 21 закону “Про забезпечення функціонування української мови як державної”.

 viber 2019 10 21 12 57 392Осінній день! Така краса повсюди!
Тепло і ніжність радує серця.
Милуються цим діти і дорослі люди,
Нехай не буде радості кінця.

     Цього року осінь справді золота! На деревах і кущах різнокольорове листя; а сьогодні діти побачили справжній килим із листя і з задоволенням складали букети, бігали і гралися по цьому природному килиму, спостерігали, як листя, кружляючи, продовжує встеляти землю.

Koval     Колективний перегляд занять – важлива форма науково – методичної роботи. Головна мета науково-методичної роботи в дошкільному закладі — підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного вихователя, роз¬виток та підвищення творчого потенціалу педагогіч¬ного колективу.
     Однією з найбільш ефективних традиційних форм активного навчання педагогічного аналізу та само¬аналізу є колективні перегляди занять та інших режимних процесів.
     Вихователь старшої групи «Золотий ключик» Коваль Олена Степанівна підготувала і провела для вихователів закладу освіти, запросивши батьків дошкільників, відкрите інтегроване заняття «Осіння прогулянка до лісу».
     Метою заняття було - закріпити і розширити уявлення дітей про характерні ознаки осені, навчити знаходити їх у природі, уточнювати уявлення про зміни, що відбулися восени; розвивати зорове сприйняття, пам'ять, мислення, творчі здібності дітей; розвивати мовлення, логічне мислення, комунікативні якості; виховувати пізнавальний інтерес, дбайливе і естетичне ставлення до природи, до сприйняття краси осіннього пейзажу.

Yarmarok 1Вже зібрані останні врожаї, з полів добро привезено додому.
Комори всі наповнили свої, тепер приємну відчувають втому.

Втомилися, звичайно, від турбот, та радість від достатку серце гріє.
Трудолюбивий, добрий наш народ, він потрудитися і відпочити вміє.

     Ось саме в таку осінню пору, коли все добро із садів, городів, полів і лісів було зібрано і звезено в двори, сховане в комори, льохи і клуні, люди збирались на великий осінній ярмарок, щоб продати лишки виробленої продукції, обміняти на інший товар та й навіть похвалитися вирощеними овочами, фруктами, зерновими культурами, медом, хлібом, гончарними і ткацькими виробами... Чого тільки не було на тих ярмарках у незапам’ятні часи в Україні!