93Ось ми і дочекалися справжньої зими! 

Наші дітки з велим задоволення прогулялися по вулиці, спостерігавши за красою зимової природи.

А ще грали в сніжки та ліпили сніговичків! Справді, дитинство має бути яскравим, веселим та радісним!

IMG 6295 650x976«У небо, наша калита, у небо,

А ти, сонечко, підіймись

Та нас подивись.

Ми калиту чіпляємо.

На місяць поглядаємо,

Свою долю-радість закликаємо...»

 

 

 

 

 

Prof 1 600x338     Освіта завжди орієнтується на майбутнє, адже дошкільнята — це завтрашні школярі й майбутні фахівці. Якими спеціалістами вони стануть, залежить від того, які знання та вміння вони отримають сьогодні, чого прагнутимуть, що вважатимуть головним, а що — другорядним, на кого захочуть бути схожими, яка професія їм сподобається. І не так важливо, яка саме професія стане для них улюбленою, як — чому. 

     Для того щоб діти могли свідомо вибирати сферу майбутньої діяльності, вони мають знати якомога більше про різні професії: науковців, службовців, робітничі, інженерні, мистецькі, професії, представники яких стежать за порядком, захищають людей, допомагають їм бути здоровими, вчасно виконувати всі справи тощо.

osin      Ось і підходить до кінця пора року красуня-осінь. І ми в садочку вирішили попрощатися з нею, влаштувавши веселу розвагу. Сюди і запросили головну гостю - Осінь, а ще тітоньку Сову та батьків вихованців. Діти дякували Осені за чудовий урожай, красу осінньої природи. 

     Захід пройшов в чудовій атмосфері, з посмішками, з золотими листочками та веселою музикою. 

 

bgd2 600x450

     З 13.11. по 17.11. 2017 року були проведено Тиждень безпеки дорожнього руху. Діти і дорослі одержали достатньо знань щодо даної теми.

     Під час даного заходу з дітьми молодшого дошкільного віку педагоги нашого дошкільного навчального закладу провели моделюючі ситуації «Як вчиниш ти?»,  дидактичні ігри «Червоний – зелений», «Транспорт», «Можна – неможна», «Допоможемо ляльці»; рухлива гра «Горобчики і автомобіль», ігри в куточку дорожнього руху з макетами; конструювання «Ех, дороги, дороги»; психогімнастику «Звуки дороги». Малюки спостерігали за рухом машин та поведінкою людей, працювали над моделюванням ситуацій та їх вирішенням.