- Деталі
- Перегляди: 1434
Педагог дитячого дошкільного закладу покликаний здійснювати всебічне виховання дітей, зокрема естетичне.
Важливим засобом естетичного виховання дітей є образотворча діяльність (малювання, ліплення, аплікація). Вона дозволяє дітям виразити в малюнках, ліпленні, аплікаціях своє уявлення про навколишній світ, розуміння його і ставлення до нього. Тому оволодіння образотворчою діяльністю в дитячому садку має для дитини дуже велике значення: дошкільник отримує можливість самостійно створити малюнок, виліпити будь-який предмет, вирізати і наклеїти картинку. Ці заняття доставляють дітям радість, створюють позитивний емоційний настрій, сприяють розвитку творчості. У процесі художньої діяльності у дітей розвивається естетичне сприйняття, образні уявлення та уяву, естетичні почуття (форма, колір, композиція). Проте це відбувається не само по собі, а за умови систематичного, цілеспрямованого і разом з тим тонкого і чуйного і керівництва педагога, враховує специфіку образотворчого творчості дитини.
- Деталі
- Перегляди: 758
Конспект заняття на тему:
Колективна праця в старшій групі «Допоможемо малятам»
Мета:
* розповісти діткам про шкідливість бруду та пилу;
* виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я;
* виховувати охайність;
* переконати, що чистота – запорука здоров’я;
- Деталі
- Перегляди: 1818
- Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:
- У гості до Лісовичка
- Програмовий зміст:
- Продовжувати розширювати уявлення дітей про навколишній світ, живу і неживу природу.
- Створювати сприятливі умови для закріплення уявлень дітей про птахів, які зимують.
- Формувати вміння підбирати корм для пернатих; упізнавати їх з зовнішнім виглядом.
-
Поглибити знання дітей про геометричні фігури, вдосконалювати вміння знаходити потрібну фігуру за двома ознаками (колір, форма), визначати кількість предметів, перелічуючи їх.
- Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, творчу уяву, пам’ять, самостійність.
- Виховувати любов та бережливе ставлення до природи, бажання допомагати іншим.
- Матеріал:
Паперові сніжинки; картинки зимуючих птахів: горобець, сорока, синичка, снігур, сова. Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник різних кольорів. Сюрприз дітям – «гостинець від Лісовичка». Рукавичка. Сенсорний килимок з карманами у вигляді геометричних фігур. Паперові сліди. Хатинка Лісовичка; Аудіо запис «Вальс». Годівничка. Корм для птахів.Іграшковий зайчик.
- Деталі
- Перегляди: 1522
Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:
Цікава прогулянка
Програмовий зміст:
- стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності;
- вправляти у ходьбі по доріжці (вправа на рівновагу);
- розвивати вміння слухати і чути дорослого;
- виконувати завдання за словесною вказівкою;
- розвивати інтерес до різних видів діяльності;
- розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів, окомір;
- виховувати позитивні емоції, доброзичливість, самостійність, працьовитість.
Попередня робота з дітьми:
I дидактичні ігри та вправи на закріплення сенсорних знань;
I спостереження разом з дітьми осінніх явищ у природі;
I заняття з образотворчої діяльності.
- Деталі
- Перегляди: 1289
Спільна організована діяльність вихователя та дітей другої молодшої групи за темою:
Програмовий зміст:
-
створити у дітей емоційний настрій, пов'язаний з природою;
-
продовжувати навчати помічати явища, які відбуваються в природі навесні;
-
закріпити характерні ознаки весни;
-
удосконалювати уміння добирати епітети, правильно вживати іменники, прикметники;
-
слухати звуки навколишнього середовища, спів пташок, шум дощу;
-
розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уяву;
-
виховувати любов до природи, бажання робити добро.