Педагог дитячого дошкільного закладу покликаний здійснювати всебічне виховання дітей, зокрема естетичне.
161127Важливим засобом естетичного виховання дітей є образотворча діяльність (малювання, ліплення, аплікація). Вона дозволяє дітям виразити в малюнках, ліпленні, аплікаціях своє уявлення про навколишній світ, розуміння його і ставлення до нього. Тому оволодіння образотворчою діяльністю в дитячому садку має для дитини дуже велике значення: дошкільник отримує можливість самостійно створити малюнок, виліпити будь-який предмет, вирізати і наклеїти картинку. Ці заняття доставляють дітям радість, створюють позитивний емоційний настрій, сприяють розвитку творчості. У процесі художньої діяльності у дітей розвивається естетичне сприйняття, образні уявлення та уяву, естетичні почуття (форма, колір, композиція). Проте це відбувається не само по собі, а за умови систематичного, цілеспрямованого і разом з тим тонкого і чуйного і керівництва педагога, враховує специфіку образотворчого творчості дитини.

Конспект заняття на тему:

Колективна праця в старшій групі «Допоможемо малятам»

     Мета:
* розповісти діткам про шкідливість бруду та пилу;
* виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я;
* виховувати охайність;
* переконати, що чистота – запорука здоров’я;

Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:
У гості до Лісовичка
IMG 2380 min
Програмовий зміст:
  • Продовжувати розширювати уявлення дітей про навколишній світ, живу і неживу природу.
  • Створювати сприятливі умови для закріплення уявлень дітей про птахів, які зимують.
  • Формувати вміння підбирати корм для пернатих; упізнавати їх з зовнішнім виглядом.
  • Поглибити знання дітей про геометричні фігури, вдосконалювати вміння знаходити потрібну фігуру за двома ознаками (колір, форма), визначати кількість предметів, перелічуючи їх.

  • Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, творчу уяву, пам’ять, самостійність.
  • Виховувати любов та бережливе ставлення до природи, бажання допомагати іншим.
Матеріал:

Паперові сніжинки; картинки зимуючих птахів: горобець, сорока, синичка, снігур, сова. Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник різних кольорів. Сюрприз дітям – «гостинець від Лісовичка». Рукавичка. Сенсорний килимок з карманами у вигляді геометричних фігур. Паперові сліди. Хатинка Лісовичка; Аудіо запис «Вальс». Годівничка. Корм для птахів.Іграшковий зайчик.

Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:

 

Цікава прогулянка

 

Програмовий зміст:

  • стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності;
  • вправляти у ходьбі по доріжці (вправа на рівновагу);
  • розвивати вміння слухати і чути дорослого;
  • виконувати завдання за словесною вказівкою;
  • розвивати інтерес до різних видів діяльності;
  • розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів, окомір;
  • виховувати позитивні емоції, доброзичливість, самостійність, працьовитість.

Попередня робота з дітьми:

I  дидактичні ігри та вправи на закріплення сенсорних знань;

I  спостереження разом з дітьми осінніх явищ у природі;

I  заняття з образотворчої діяльності.

Спільна організована діяльність вихователя та дітей другої молодшої групи за темою:

Програмовий зміст:

  • створити у дітей емоційний настрій, пов'язаний з природою;

  • продовжувати навчати помічати явища, які відбуваються в природі навесні;

  • закріпити характерні ознаки весни;

  • удосконалювати уміння добирати епітети, правильно вживати іменники, прикметники;

  • слухати звуки навколишнього середовища, спів пташок, шум дощу;

  • розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уяву;

  • виховувати любов до природи, бажання робити добро.