Професійний відео-контент українською мовою залишається витребуваним ресурсом для українських батьків та педагогів.

Багато відомих анімаційних серіалів і старих мультиків перекладаються українською, але якісне освітнє і розвививаюче відео - це справжня знахідка. 

Підбірка найцікавіших ТОП-10 Youtube каналів, де всі бажаючі зможуть вибрати розвиваюче відео відповідно до віку дитини. 

1. "З любов'ю до дітей" - https://www.youtube.com/user/SonechkoProject
Лідер серед каналів даного формату, багато розвиваючих мультфільмів, уроків, казок та дитячих пісень українською мовою. Весь матеріал зручно поділений на групи.

2. "Освіта дитини 21 століття" - https://www.youtube.com/channel/UCYEA0vxmjI8FynI4QRqf64g
Метою цього каналує було створення єдиної бази, яка міститиме україномовні повчальні казки, мультфільми, розвиваючі матеріали та уроки віртуальної школи для учнів.

      Педагог дитячого дошкільного закладу покликаний здійснювати всебічне виховання дітей, зокрема естетичне.
161127Важливим засобом естетичного виховання дітей є образотворча діяльність (малювання, ліплення, аплікація). Вона дозволяє дітям виразити в малюнках, ліпленні, аплікаціях своє уявлення про навколишній світ, розуміння його і ставлення до нього. Тому оволодіння образотворчою діяльністю в дитячому садку має для дитини дуже велике значення: дошкільник отримує можливість самостійно створити малюнок, виліпити будь-який предмет, вирізати і наклеїти картинку. Ці заняття доставляють дітям радість, створюють позитивний емоційний настрій, сприяють розвитку творчості. У процесі художньої діяльності у дітей розвивається естетичне сприйняття, образні уявлення та уяву, естетичні почуття (форма, колір, композиція). Проте це відбувається не само по собі, а за умови систематичного, цілеспрямованого і разом з тим тонкого і чуйного і керівництва педагога, враховує специфіку образотворчого творчості дитини.

Конспект заняття на тему:

Колективна праця в старшій групі «Допоможемо малятам»

     Мета:
* розповісти діткам про шкідливість бруду та пилу;
* виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я;
* виховувати охайність;
* переконати, що чистота – запорука здоров’я;

Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:
У гості до Лісовичка
IMG 2380 min
Програмовий зміст:
  • Продовжувати розширювати уявлення дітей про навколишній світ, живу і неживу природу.
  • Створювати сприятливі умови для закріплення уявлень дітей про птахів, які зимують.
  • Формувати вміння підбирати корм для пернатих; упізнавати їх з зовнішнім виглядом.
  • Поглибити знання дітей про геометричні фігури, вдосконалювати вміння знаходити потрібну фігуру за двома ознаками (колір, форма), визначати кількість предметів, перелічуючи їх.

  • Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, творчу уяву, пам’ять, самостійність.
  • Виховувати любов та бережливе ставлення до природи, бажання допомагати іншим.
Матеріал:

Паперові сніжинки; картинки зимуючих птахів: горобець, сорока, синичка, снігур, сова. Геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник різних кольорів. Сюрприз дітям – «гостинець від Лісовичка». Рукавичка. Сенсорний килимок з карманами у вигляді геометричних фігур. Паперові сліди. Хатинка Лісовичка; Аудіо запис «Вальс». Годівничка. Корм для птахів.Іграшковий зайчик.

Спільна організована діяльність вихователя та дітей молодшої групи за темою:

 

Цікава прогулянка

 

Програмовий зміст:

  • стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності;
  • вправляти у ходьбі по доріжці (вправа на рівновагу);
  • розвивати вміння слухати і чути дорослого;
  • виконувати завдання за словесною вказівкою;
  • розвивати інтерес до різних видів діяльності;
  • розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів, окомір;
  • виховувати позитивні емоції, доброзичливість, самостійність, працьовитість.

Попередня робота з дітьми:

I  дидактичні ігри та вправи на закріплення сенсорних знань;

I  спостереження разом з дітьми осінніх явищ у природі;

I  заняття з образотворчої діяльності.