IMG 201     Засвоюючи різні види образотворчої діяльності - малювання, ліплення і аплікацію, діти отримують можливість створювати зображення предметів і явищ дійсності. Це дозволяє їм активно, творчо виражати життєві враження, своє розуміння предметів, явищ, подій, емоційне ставлення до них.

      Формуючи і вдосконалюючи образотворчу діяльність дітей, дорослий здійснює різні сторони виховання - сенсорне, розумове, естетичне, моральне, трудове. Основне значення ця діяльність має, звичайно, для естетичного виховання.

     Екологія - це те, що оточує кожного з нас. Екологічне виховання дошкільнят насамперед, спрямоване на формування позитивного ставлення дитини до навколишнього середовища - землі, води, флори, фауни. Навчити дітей любити і берегти природу, дбайливо використовувати природні багатства - головні завдання екологічного виховання.

     Яке значення для дошкільнят має екологічне виховання?

  • виробляє відповідальність за збереження природи;
  • виховує почуття прекрасного, здатність бачити красу;
  • дає розуміння тісного взаємозв'язку всього живого на планеті;
  • запобігає агресивні, руйнівні дії по відношенню до природи;
  • спрямовує дитячу активність у позитивне русло і розширює кругозір.

     Ефективним шляхом, який сприятиме формуванню екологічної культури дошкільника є словесні логічні завдання. У процесі ознайомлення дошкільників з природою здебільшого використовуються художня література, розповіді вихователя і лише зрідка - словесні логічні завдання.

 

     Гімнастика мозку складається з простих і приємних вправ. Цей комплекс рекомендується використовувати під час навчання дітей, щоб підвищити навик цілісного розвитку мозку. Вправи полегшують всі види навчання і особливо ефективні для оптимізації інтелектуальних процесів і підвищення розумової працездатності. Вправи покращують розумову діяльність, синхронізують роботу півкуль, сприяють запам'ятовуванню, підвищують стійкість уваги, допомагають відновленню мовленнєвих функцій, полегшують процеси читання і письма.
     Наукові дослідження, що проводяться в психології і нейрофізіології виявили, що певні фізичні руху впливають на розвиток інтелекту людини.
     На підставі отриманих висновків виникла нова система - Освітня кінезіологія, спрямована на вивчення зв'язків розум-тіло, і оптимізацію діяльності мозку через фізичні рухи.

 

kolorovi palichki kuizenera matematika y ditКонспект комплексного заняття з пріоритетом логіко-математичних завдань з дітьми старшого дошкільного віку

     Інноваційна ідея заняття: ефективне використання універсальної педагогічної технології – кольорових паличок Кюінзенера як специфічного дидактично-ігрового матеріалу, що дає можливість дітям накопичувати чуттєвий досвід, вирішувати численні математичні ситуації, оволодівати різними способами дій, необхідних для засвоєння елементарних математичних понять: число, лічба, елементарні обчислення.

     28 серпня 2018 року в приміщенні Будинку культури відбулася серпнева конференція педагогічних працівників м. Обухова.

      «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти м. Обухова у 2017-2018 навчальному році та завдання на 2018-2019 навчальний рік». Привітати педагогів прийшли міський голова ,О.М. Левченко, заступник міського голови, А.В. Шевченко.

     У основній доповіді начальник управління освіти О. Г. Коломієць розкрила існуючі в освітній галузі проблеми й зорієнтувала керівників закладів освіти та педагогів на ефективну реалізацію завдань Нової української школи щодо створення нового освітнього середовища та підвищення якості освітніх послуг.

     Під час заходу відбулося нагородження педагогів, керівників та колективів закладів освіти, чию працю за підсумками 2017-2018 навчального року визнано найбільш результативною. Саме ці педагоги поведуть дітей у світ знань за новим Державним стандартом, новими методиками та правилами НУШ.

     Після пленарного засідання, на базі закладу дошкільної освіти «Пролісок» відбулося секційне заняття для завідувачів та методистів закладів дошкільної освіти міста.